Шведски модни трговац H&М саопштио је данас да је у периоду септембар – новембар 2021, односно у четвртом кварталу компанијске фискалне године, остварио већи профит од очекиваног захваљујући добром пријему нових модних колекција и контроли трошкова.
Профит пре опорезивања другог највећег модног малопродавца на свету порастао је на 6,00 милијарди круна (640,1 милион долара) са 3,67 милијарди круна (392,1 милиона долара) у истом периоду 2020. године, извештава Ројтерс.
„Снажан квартални профит је углавном резултат доброг пријема нових колекција с већом продајом по пуној цени, смањених попуста и јаче контроле трошкова“, наводи се у саопштењу компаније.
У H&М-у планирају да удвоструче продају до 2030, да истовремено преполове свој угљенични отисак, и да остваре стопу профитабилност изнад 10 посто током тог периода.
„Како би се остварила амбициозна стопа раста и климатски циљеви, биће повећаване инвестиције. За 2022. се опредвиђа да ће капитални трошкови износити око 10 милијарди круна (око 1,1 милијарди долара)“, додаје се у саопштењу компаније.
Преузмите андроид апликацију.