Početna > Biznis
Biznis

Starbaks podiže cene i beleži pad prodaje

Američki lanac kafeterija Starbaks je objavio da je u periodu od aprila do juna, koji za kompaniju prestavlja treći fiskalni kvartal 2024, zabeležio globalni pad prihoda od prodaje za tri odsto međugodišnje.
Foto: Unsplash/atharkhan

Prihodi na američkom tržištu su pali za dva odsto međugodišnje, a ukupan obim transakcija u prodavnicama u Sjedinjenim Američkim Državama koje su otvorene najmanje godinu dana pao je za šest odsto, što je delimično nadoknađeno višim cenama.

Klijenti ređe posećuju Starbaks, umorni su od visokih cena i ne žele da plaćaju 5,5 evra za ledenu kafu ili limunadu, prenosi Si-En-En.

Starbaks je promenio svoj poslovni model i skoncentrisao se na narudžbine koje se preuzimaju iz automobila, ali on sada iskazuje određene pukotine, tako da je globalna prodaja u padu već dva kvartala zaredom.

Potrošači više brinu o troškovima, pronalaze druge kafeterije ili jednostavno pripremaju i konzumiraju napitke kod kuće, a postoji i veća konkurencija firmi kao što je Dač bros, izjavio je analitičar R.DŽ. Hotovi, prenosi Tanjug.

Kompanija Starbaks se trudi da privuče klijente povoljnim menijem za parove, a izvršni direktor Starbaksa Laksman Narasimhan tvrdi da se brend polako oporavlja.

Čokolada skupa zbog El Ninja

Preuzmite android aplikaciju.