Традиционални 55. Међународни салон аутомобила под слоганом „Који је звук аутомобила?“ одржаће се на Београдском сајму од 22. до 28. марта, а како је најављено, окупиће 250 излагача који ће представити 33 аутомобилска бренда, а имаће и 40 премијерних представљања модела.
Такође, под слоганом „Страст је увек на два точка“, у исто време и на истом месту, одржаће се и 15. Међународни сајам мотоцикала, квадова, скутера и опреме „Motopassion„, а како је најављено 60 излагача представиће више од 40 брендова мотоцикала, квадова, скутера.
За време трајања сајма, најављен је и богат пратећи програм – проглашење аутомобила године, тренинзи безбедне вожње, стручне конференције и друго.
Координатор Београдског сајма Зоран Лупшић рекао је да имајући у виду актеулене проблеме произвођача аутомобила и дисбаланс у производњи и потражњи формат овогодишње манифестације је измењен.
Наиме, како је рекао, трајање сајма је скраћено са 10 на седам дана, и комерцијални ефекат који је био доминантна карактеристика оваквих сајмова ове године ће бити изостављен.
„Нема великих лагера за брзу испоруку возила, нема попуста јер услови на тржишту – однос понуде и тражње диктирају такву ценовну политику. Утолико је значајније то што смо успели да организујемо овај сајам уз присуство практично свих водећих светских брендова, укупно 33“, рекао је Лупшић.
Такође, додао је да су код српских излагача, пре свега увозника, смањени буџети за све маркетиншке активности, а самим тим и за сајамски наступ.
„Зато смо се договорили да се овогодишњи сајам организује по јединственој сценографији са унифицираним штандовима у режији Београдског сајма, уз наравно мале корпоративне елементе и додатке који ће представити тај корпоративни идентитет. Оно што је основно ове године корпоративни идентитет ће представити изложени модели“, објаснио је Лупшић.
Што се тиче презентације двоточкаша она ће, рекао је Лупшић, ове године показати да је до сада највећа у свим параметрима, како по броју излагача, тако у величини ангажованог простора и броју новитета – представиће се, најавио је, 40 модела мотоцикала и скутера на 60 штандова.
Најавио је и велики број новитета али и повратак неких брендова који су изостали протеклих година, као што су Кавасаки и Кивеј.
Председница српске асоцијације увозника возила и делова Александра Ђурђевић истакла је да је оно што је већ прошле године било акцентовано као смер и правац у који свет иде врло јасно и извесно електрификација.
„Потребно је да будемо спремни да наша тржишта спремимо на ову трансформацију која је највећа трансформација у ауто – индустрији, јер се она увек до сада односила на унапређења постојеће врсте погона, а сада се дешава на више нивоа“, рекла је Ђурђевић.
Она је најавила представљање неколико модела електричних возила на овом сајму, али и хибридних који ће бити доступни на српском тржишту.
Ђурђевић је поздравила одлуку Владе Србије да повећа овогодишњи износ за субвенције за куповину ове врсте возила и нагласила да је инфраструктура за електрична возила нешто чиме ће се Асоцијација посебно бавити у наредном периоду.
Председник извршног одбора ДДОР осигурања Нови Сад Франческо Маши рекао је да присуство ове компаније на сајму, осим као традиционалног партнера и генералног спонзора има за циљ да подигне свест грађана о питању безбедности у саобраћају које постаје све значајније.
„Према прелиминарним подацима Европске комисије 2022. године око 20.600 јуди погинуло је у саобраћајним несрећама, што је 3 одсто више него 2021. Међутим то је 2.000 мање смртних случајева него у години која је претходила пандемији 2019. Треба напоменути да су већина жртава пешаци, бициклисти и мотоциклисти, као и да су саобраћајне несреће водећи узрок смрти и деце и младих, старости од 5 до 29 година широм света“, рекао је Маши.
Председник скупштине Удружења произвођача друмских возила Игор Шево рекао је да су изузетно задовољни сарадњом са Београдским сајмом и Асоцијацијом увозника и да је одржавање сајма, упркос околностима изузетно значајно.
„Сведоци смо да се сајмови широм света отказју, премештају или чекају боља времена. Али, сматрам да сајмови морају да се одрже – као прилика да се широј публици покаже оно што се заправо дешава тренутно у нашој индустрији. Сајам је прилика да људи виде у ком правцу ова индустрија иде, шта је све ново и имају реалну слику“, рекао је Шево.
Београдски сајам је домаћин и организатор ових манифестација, а стратешки партнери су ДДОР осигурање Нови Сад, Српска асоцијација увозника и делова и Удружење произвођача друмских возила Србије.
Почиње проба електронског регистра пољопривредних газдинстава
Преузмите андроид апликацију.