Infrastruktura železnice Srbije rekonstruisala je motornu dizalicu nosivosti 60 tona koja će biti u sastavu „pomoćnog voza“ i koristiti se za raščišćavanje koloseka i železničke infrastrukture u slučaju vanrednog događaja na srpskim prugama, kao i za rad na nepristupačnim terenima.
Motornu dizalicu rekonstruisala je smederevska Fabrika šinskih vozila – Želvoz.
Infrastruktura železnice Srbije je obnovom železničke dizalice čiji je kapacitet 60 tona omogućila znatno efikasnije otklanjanje posledica vanrednih događaja na prugama i brže uspostavljanje železničkog saobraćaja, rekao je Tanjugu Nenad Stanisavljević iz Infrastrukture železnice Srbije.
Kaže da je radni vek ove motorne dizalice produžen je za najmanje 10 godina.
Šinska motorna dizalica KIROW EDK 300 proizvedena je 1968. godine, a koristi se za sanaciju posledica vanrednih događaja na prugama, kao i za rad na manje pristupačnim terenima.
Centar za poslove pomoćnog voza Infrastrukture železnice Srbije poseduje i dizalicu KIROW EDK 1000/1 nosivosti čak 125 tona.
Ova dizalica je proizvedena je 1969. godine, a remont na njoj je urađen pre dve godine, čime joj je produžen eksploatacioni vek.
Posedovanje ovakvih snažnih dizalica velikog kapaciteta znatno skraćuje period koji je potreban da bi se otklonile posledice nesreće i uspostavio redovan železnički saobraćaj, naveo je Stanisavljević.
Ovog meseca završena je i rekonstrukcija specijalnih kola za smeštaj alata i opreme koja se koriste u slučaju vanrednih događaja, a takođe saobraćaju u sastavu „pomoćnog voza“.
Petković sa Kaskoneom:Srbi na barikadama brane svoj opstanak
Preuzmite android aplikaciju.