Početna > Biznis
Biznis

Reklamacije će biti moguće i bez ambalaže

Trgovci više neće moći da koriste kao izgovor, zbog čega ne žele da zamene robu, to što proizvod nema ambalažu, objasnila je danas ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić.
Foto: Unsplash/mostafa_meraji

“Predlogom zakona o zaštiti potrošača propisano je da ambalaža nije neophodna da biste izvršili povraćaj robe kojom niste zadovoljni iz opravdanih razloga”, rekla je Matić u Skupštini Srbije.

Ona je objasnila da je Predlog zakona o zaštiti potrošača izrađen u skladu je sa direktivama EU i da je nastao pre svega kao proizvod analize postojećeg Zakona o zaštiti potrošača iz 2014. godine.

Matić je objasnila da se unapređuju postupci za proces reklamacije, te da se pored toga sudovi obavezuju da izveštavaju ministarstvo o broju potrošačkih sporova, prenosi Tanjug.

Ugovori koji će se sada potpisivati sa organizatorima putovanja ubuduće moraju sadržati sve informacije i sve troškove koji mogu nastati, pa čak i troškove povratka sa destinacije što je bilo sporno upravo ove sezone tokom požara u Grčkoj i drugim destinacijama, dodala je ona.

Takođe, Matić ističe da se u novom zakonu uvodi specifikacija za sve troškove usluga preko 5 000 dinara za koje potrošač mora da da odobrenje.

O zabrani trgovine kriptovalutama u Kini pročitajte ovde.

 

Preuzmite android aplikaciju.