Regionalna konferencija o trendovima u telekomunikacijama i medijima – „DIGITAL 2022“ u hotelu Metropol u Beogradu na jednom mestu okupila je tržišne lidere. Poznavaoce telekomunikacija i svih vrsta medija kao i sve čelne ljude industrija koje pokreću privredu u Srbiji.
Na konferenciji “DIGITAL 2022” koja ima tradiciju od 2014. godine, učesnici su govorili o tome kako je izgledao i kako će izgledati svet medija. Telekomunikacija i digitalnih trendova, ali i o temama koje će obeležiti naredni period u ovim oblastima.
“Sada možemo skoro i svečano najaviti. Prvi ugovor za izgradnju je zaključen, posle 3 godine priprema. I u oktobru ćemo početi sa izgradnjom prvih optičkih trasa ka ruralnim predelima. Šta ćemo uraditi konkretno? Doći ćemo do najruralnijih sela. A sa “bek bonom”, sa optičkom mrežom, imamo projekat za koji smo obezbedili kredit kod EBRD-a od 118 miliona evra. Dodatno smo od Evropske komisije dobili grantove, nepovratna sredstva u iznosu od 34,7 miliona evra”, saopštio je Milan Dobrijević, državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.
“Bavimo se promocijom turizma i marketingom turizma Srbije na inostranim tržištima. Imamo tržišta koja su naša ciljna tržišta, imamo aktivnosti koje su kako tradicionalne tako i ove savremene, digitalne. Imamo niz dobrih rezultata koji govore o tome da naš rad, kontinuirani, ipak donosi puno rezultata”, rekla je Zorica Jovanov, rukovodioc sektora za promociju Srbije na inostranom tržištu Turističke organizacije Srbije.
Međugodišnja inflacija za jul u Srbiji niža nego u 10 zemalja EU
Preuzmite android aplikaciju.