Danski proizvođač igračaka Lego objavio je danas da je njegov prihod u prvoj polovini 2024. porastao za 13 odsto međugodišnje na 31 milijardu danskih kruna, odnosno na približno 4,17 milijardi evra.
Izvršni direktor firme Lego Nils Kristijansen izjavio je da su dobri rezultati podstaknuti saradnjom sa kompanijom Epik gejms koja je rezultirala uspešnom video-igrom „Lego Fortnajt“, kao i dobrom prodajom kompleta iz serije „Lego ajkons“ (Lego Icons) i „Lego kriejtor“ (Lego Creator), prenosi CNBC.
Lego je prošle godine primetio da potrošači radije biraju proizvode sa nižim cenama, dok se sam obim prodaje tada nije promenio u odnosu na 2022.
Situacija je sada drugačija i obim prodaje je porastao u odnosu na prethodnu godinu, naveo je Kristijansen.
Prodaja u Sjedinjenim Američkim Državama i Evropi je i dalje snažna, dok je prodaja u Kini nepromenjena, ali Kristijansen je rekao da u azijskoj zemlji postoji „dugoročni potencijal“, dodavši da Lego neće odustati od ekspanzije na tom tržištu.
Lego je u prvom kvartalu 2024. otvorio 40 novih prodavnica širom sveta, od toga 20 u Kini.
Do kraja godine planira da otvori još 60 radnji, od kojih će još 20 biti otvoreno u Kini.
Većina proizvođača igračaka, za razliku od firme Lego, beleži pad prihoda zbog visoke inflacije koja ograničava kupovnu moć potrošača.
Konkurentska kompanije Matel je u prvih šest meseci ove godine registrovala pad prihoda za jedan odsto međugodišnje, a firma Hasbro čak za 21 odsto međugodišnje.
Vučević: Minimalac za 2025. godinu 53.592 dinara, rast 13,7 odstoVVV
Preuzmite android aplikaciju.