Дански произвођач играчака Лего објавио је данас да је његов приход у првој половини 2024. порастао за 13 одсто међугодишње на 31 милијарду данских круна, односно на приближно 4,17 милијарди евра.
Извршни директор фирме Лего Нилс Кристијансен изјавио је да су добри резултати подстакнути сарадњом са компанијом Епик гејмс која је резултирала успешном видео-игром „Лего Фортнајт“, као и добром продајом комплета из серије „Лего ајконс“ (Lego Icons) и „Лего криејтор“ (Lego Creator), преноси CNBC.
Лего је прошле године приметио да потрошачи радије бирају производе са нижим ценама, док се сам обим продаје тада није променио у односу на 2022.
Ситуација је сада другачија и обим продаје је порастао у односу на претходну годину, навео је Кристијансен.
Продаја у Сједињеним Америчким Државама и Европи је и даље снажна, док је продаја у Кини непромењена, али Кристијансен је рекао да у азијској земљи постоји „дугорочни потенцијал“, додавши да Лего неће одустати од експанзије на том тржишту.
Лего је у првом кварталу 2024. отворио 40 нових продавница широм света, од тога 20 у Кини.
До краја године планира да отвори још 60 радњи, од којих ће још 20 бити отворено у Кини.
Већина произвођача играчака, за разлику од фирме Лего, бележи пад прихода због високе инфлације која ограничава куповну моћ потрошача.
Конкурентска компаније Мател је у првих шест месеци ове године регистровала пад прихода за један одсто међугодишње, а фирма Хасбро чак за 21 одсто међугодишње.
Vučević: Minimalac za 2025. godinu 53.592 dinara, rast 13,7 odstoVVV
Преузмите андроид апликацију.