Агенција за безбедност саобраћаја представила је данас на Дечијем сајму у Савском парку у Београду низ активности и програма са циљем да се најмлађим посетиоцима укаже на значај безбедног понашања у саобраћају.
Директор Агенције за бебедност саобраћаја Бранко Стаматовић рекао је за Танјуг да су сви малишани који су посетили штанд Агенције имали прилику да се упознају са „пажљивком“, анимираним ликом, који на сликовит начин учи децу како да се безбедно понашају у саобраћају.
„Упознали смо децу са пажљивком, пажљивковим цртаним филмовима, правилима у саобраћају, бојанкама, као и свим другим материјалима и едукативним програмима којима он своје другаре и вршњаке учи о безбедном понашању у саобраћају“, казао је Стаматовић.
Стаматовић је навео да је овогодишњи мото Агенције за безбедност саобраћаја слоган пажљивка „Како ти – тако и ја“ и да је усмерен на родитеље, који треба својим примером да уче децу о безбедном понашању у саобраћају.
„Поводом почетка школске године желимо да апелујемо на родитеље и тај мото је усмерен ка њима, јер они треба својим примером да покажу деци како да се безбедно понашају у саобраћају“, казао је Стаматовић.
Додао је да је циљ да се том кампањом скрене пажња на правила у саобраћају и значај поштовања истих, као што је прелазак улице на пешачком прелазу или када је зелено светло на семафору.
Стаматовић је указао на то да деца уче по моделу, односно из понашања својих родитеља и истакао да је важно да родитељи везују безбедносни појас и да децу превозе у одговарајућем дечијем седишту.
„Важно је да родитељи своју децу уче о безбедном понашању у саобраћају. У случају да родитељи не вежу појас, не могу да очекују да ће то деца да ураде на прави начин“, казао је Стаматовић.
Преузмите андроид апликацију.