Nemački trgovački lanac „Reve” prestao je da štampa i distribuira letke i brošure od 1. jula ove godine.
Razlog za taj korak je zaštita okoline jer je ovaj trgovac distribuira oko 25 miliona brošura o svojoj ponudi u radnjama – svake nedelje.
Ukidanjem promotivnih kataloga kompanija želi da uštedi više od 73.000 tona papira, 380 miliona kilovat sati energije, 70.000 tona CO2 i 1,1 milion tona vode svake godine.
„Reve” sebe vidi kao pionira u industriji.
Ubuduće, kupce će informisati o posebnim ponudama prvenstveno preko svoje aplikacije i veb stranice.
U poslovnicama će takođe biti kuponi i informacije.
Ipak, za kompaniju ovakav potez donosi i određeni rizik.
Prema institutu za istraživanje tržišta u Kelnu IFH, oko 50 odsto potrošača u maloprodaji hrane redovno dobija informacije o posebnim ponudama upravo iz štampanih brošura.
Preuzmite android aplikaciju.