Od oko 1.000 domaćih proizvoda i brendova, potrošači su izabrali 12 najboljih, kojima su danas na svečanosti u Starom dvoru, dodeljena priznanja „Moj izbor“.
Na osnovu glasova potrošača nagrađeno je 12 domaćih kompanija iz oblasti prehrambrene, tekstilne i hemijske industrije, telekomunikacija i osiguranja, kao i industrije nameštaja.
Ove godine u konkurenciji za najbolju nagradu našlo se oko 1.000 domaćih proizvoda i brendova, podeljenih u 24 kategorije, dok se glasanje odvijalo u dva kruga putem interneta i finalno, metodom „lice u lice“.
Pomoćnik gradonačelnika Andrija Mladenović istakao je da je i ova godina u znaku pandemije, ali da kompanije uspevaju da, bez obzira na okolnosti, budu na usluzi potrošačima i jačaju palete svojih proizvoda, dodajući da one tako omoguđavaju kako korisnicima, tako i zaposlenima normalan život u našoj zemlji.
On je dodao da Udruženje „Moja Srbija“ širi svoju aktivnost na različitu vrstu nagrada i podrške ne samo domaćim proizvođačima, već i kompanijama koje svojim radom doprinose da se razvija mreža proizvodnje u našoj zemlji i da se zapošljavaju novi ljudi.
Predsednik udruženja „Moja Srbija“ Milan Ristić istako je da je Udruženje i pored epidemiološke situacije uspelo da obavi anketiranje koje je ustaljeno više od deceniju u Srbiji te da održi dodelu nagrada najboljima u skladu sa merama.
On je rekao da se od prošle godine, kampanja koja se zvala „Srbija ima kvalitet“, proširila i ove godine nosi naziv „Najbolji u Srbiji“. U okviru te kampanje organizuju se tri akcije – ‘Moj Izbor’, kojom se podstiče domaća proizvodnja i promovišu domaći brendovi, akcija ‘Dobročinitelj’ u kojoj se u prvi plan stavlja društvena odgovornost kompanija i nova akcija ‘Miljenik potrošača’, gde se isključivo govori o kvalitetu proizvoda bez obzira na poreklo i vlasništvo brenda.
Ristić je istakao da je ovogodišnjom akcijom „Moj Izbor“ Udruženje pozvalo male kompanije i preduzetnike da se predstave građanima preko portala udruženja, kako bi im pomogli u promociji.
U kategoriji „Računari i telekomunikacije“ MTS Telekom Srbija je osvojila nagradu za najbolji brend, a direktorka sektora za brend, strategiju i marketing kompanije Suzana Perić istakla je da se briga o korisnicima ovoj firmi na prvom mestu.
„Nedavno je naša kompanija lansirala kampanju Tu gde ste vi i ovo priznanje je dokaz da je Telekom baš uvek tu gde ste vi, hvala vam“, rekla je Perić.
Iz oblasti „Meso i mesne prerađevine“ nagrađen je Zlatiborac, a menadžerka korporativnih poslova ove firme Dijana Savić rekla je da je ova nagrada za njenu firmu postala tradicionalna, jer su ih potrošači ocenjivali kao najbolje svih 11 godina koliko se akcija održava u Srbiji.
Akcija „Moj izbor“ održava se u Srbiji po 11 put za redom od 2010. godine u okviru kampanje „Srbija ima kvalitet“ u organizaciji Udruženja „Moja Srbija“, a uz podršku Grada Beograda.
Preuzmite androidaplikaciju.