Од око 1.000 домаћих производа и брендова, потрошачи су изабрали 12 најбољих, којима су данас на свечаности у Старом двору, додељена признања „Мој избор“.
На основу гласова потрошача награђено је 12 домаћих компанија из области прехрамбрене, текстилне и хемијске индустрије, телекомуникација и осигурања, као и индустрије намештаја.
Ове године у конкуренцији за најбољу награду нашло се око 1.000 домаћих производа и брендова, подељених у 24 категорије, док се гласање одвијало у два круга путем интернета и финално, методом „лице у лице“.
Помоћник градоначелника Андрија Младеновић истакао је да је и ова година у знаку пандемије, али да компаније успевају да, без обзира на околности, буду на услузи потрошачима и јачају палете својих производа, додајући да оне тако омогуђавају како корисницима, тако и запосленима нормалан живот у нашој земљи.
Он је додао да Удружење „Моја Србија“ шири своју активност на различиту врсту награда и подршке не само домаћим произвођачима, већ и компанијама које својим радом доприносе да се развија мрежа производње у нашој земљи и да се запошљавају нови људи.
Председник удружења „Моја Србија“ Милан Ристић истако је да је Удружење и поред епидемиолошке ситуације успело да обави анкетирање које је устаљено више од деценију у Србији те да одржи доделу награда најбољима у складу са мерама.
Он је рекао да се од прошле године, кампања која се звала „Србија има квалитет“, проширила и ове године носи назив „Најбољи у Србији“. У оквиру те кампање организују се три акције – ‘Мој Избор’, којом се подстиче домаћа производња и промовишу домаћи брендови, акција ‘Доброчинитељ’ у којој се у први план ставља друштвена одговорност компанија и нова акција ‘Миљеник потрошача’, где се искључиво говори о квалитету производа без обзира на порекло и власништво бренда.
Ристић је истакао да је овогодишњом акцијом „Мој Избор“ Удружење позвало мале компаније и предузетнике да се представе грађанима преко портала удружења, како би им помогли у промоцији.
У категорији „Рачунари и телекомуникације“ МТС Телеком Србија је освојила награду за најбољи бренд, а директорка сектора за бренд, стратегију и маркетинг компаније Сузана Перић истакла је да се брига о корисницима овој фирми на првом месту.
„Недавно је наша компанија лансирала кампању Ту где сте ви и ово признање је доказ да је Телеком баш увек ту где сте ви, хвала вам“, рекла је Перић.
Из области „Месо и месне прерађевине“ награђен је Златиборац, а менаџерка корпоративних послова ове фирме Дијана Савић рекла је да је ова награда за њену фирму постала традиционална, јер су их потрошачи оцењивали као најбоље свих 11 година колико се акција одржава у Србији.
Акција „Мој избор“ одржава се у Србији по 11 пут за редом од 2010. године у оквиру кампање „Србија има квалитет“ у организацији Удружења „Моја Србија“, а уз подршку Града Београда.
Преузмите андроид апликацију.