Компанија Зара планира да 3. новембра покрене услугу “Pre-owned” (половна одећа) у Великој Британији који треба да помогне купцима да препродају, поправе или донирају одећу купљену од шпанског модног ланца у настојању да смањи њен утицај на животну средину.
Како су рекли, Велика Британија је изабрана као тестно тржиште, а ако услуга успе, вероватно ће се проширити и на друга кључна тржишта.
Компанија ће покренути продајну платформу преко своје веб странице и апликације, а плаћање ће обављати Стрипе систем. Подаци о купцима ће бити прослеђени када се уговори продаја како би продавац могао да пошаље робу.
Индустрија се суочава са критикама
Подразумева се да се у почетку не очекује да ће услуга Пре-оњнед бити профитабилна. Паула Ампуеро, шеф одељења за одрживост у Зари, рекла је да је у овој фази, ова платформа искључиво замишљена као алат за помоћ купцима да продуже животни век своје одеће и заузму другачији приступ куповини (кружна опција).
Зара се придружује бројним малопродавцима који се баве изнајмљивањем, препродајом и поправком, јер се индустрија суочава са критикама због свог високог угљеничног отиска, а купци траже еколошки одрживије или „кружне“ опције које омогућавају поновну употребу или рециклирање ресурса.
Половна одећа код других брендова
Marks & Spencer се удружио са Dotte како би омогућио препродају дечије одеће, Joules ради са Reskinned-ом на препродаји, а услуга John Lewis’s FashionCycle нуди купцима ваучер за попуст у замену за враћање пет артикала.
Предвиђа се да ће тржиште препродаје и реновирања прерасти брзу моду у наредним годинама, уз учешће брендова од Mulberry-ија и Harvey Nichols-a дo Asosa, Asda, Dr Martens-a и H&M-a. Група робних кућа Selfridges, на пример, има за циљ да скоро половина својих интеракција са купцима буде заснована на препродаји, поправци, изнајмљивању или допуни до 2030. године, пише Guardian.
Auto kompanije planiraju da ulože 1,2 biliona dolara u električna vozila
Преузмите андроид апликацију.