Прво серијско возило марке Пежо с водониковом горивим ћелијама изашло је из фабрике чиме је ова компанија постала један од првих произвођача који осим мотора с унутрашњим сагоревањем и електричних мотора, нуди електричну верзију коју покрећу водоникове гориве ћелије (hydrogen fuel cell), и то у сегменту лаких привредних возила.
Линда Џексон, главна директорка Пежоа, том приликом је изјавила: „С возилом “е-експерт хидроген” Пежо је предухитрио будуће технологије с нултом емисијом: електрична технологија водоникових горивних ћелија омогућује интензивну свакодневну употребу без потребе за паузама ради пуњења возила, а то је кључни услов за пословне кориснике који у једном дану морају да пређу неколико стотина километара аутопутем, а потом да уђу у урбана подручја у којима су на снази строга правила у погледу емисија штетних гасова. Технологија водоникових горивих ћелија коју је развила група Стелантис и која је уграђена у “пежо е-експерт хидроген” омогућује управо такву употребу”.
Нови модел уводи иновације као што је систем mid-power plug-in hydrogen fuel cell electric који је развила група Стелантис и који се састоји од горивих ћелија које производе електричну енергију потребну за погон возила захваљујући водонику који је додат у систем резервоара, пуњиве литијум-јонске батерије високог напона с капацитетом од 10,5 кWh које се могу пунити на електричној мрежи и које напајају електрични мотор у одређеним фазама вожње. Ова верзија погона даје могућност вожње на неограничене удаљености без емисија CO2. Пуњење водоником траје три минута и постиже се 400 км домета.
Преузмите андроид апликацију.