„Пепси“ је пријавио продају бољу од очекиване у четвртом кварталу након повећања цена пића и грицкалица.
Приходи су порасли за више од 10 одсто на 28 милијарди долара, пренео је АП.
Резултат је бољи од 26,8 милијарди долара које је Вол стрит прогнозирао, навели су аналитичари које је анкетирала агенција ФактСет.
Пепси је подигао цене на бројним тржиштима настављајући да се бори против двоцифреног повећања трошкова за састојке попут јестивог уља, кромпира и зачина.
Фрито-Леј грицкалице и производи Квекер забележили су двоцифрен пораст прихода у Северној Америци иако је обим продаје смањен за један, односно три одсто.
У Европи, „Пепси“ је саопштио да су његови трошкови за материјале за паковање, јестиво уље и друге производе порасли за 141 процентни поен.
На том тржишту су опали и приходи и обим продаје.
Приходи и обим продаје порасли су на другим тржиштима, укључујући Азију и Латинску Америку.
Председник и извршни директор „Пепсија“ Рамон Лагуерта изјавио је да су потрошачи отпорни упркос вишим ценама и да настављају да теже познатим брендовима као што су Доритос и Читос.
Он је, такође, рекао да компанија марљиво прати обрасце потрошње и понашање потрошача.
Nemačka: Organska poljoprivreda bolja za životnu sredinu, ali proizvodi manje
Преузмите андроид апликацију.