Evropski diskontni maloprodajni lanac „Pepko grup” objavio je da će napustiti austrijsko tržište, navodeći da ne očekuje zadovoljavajuće finansijske rezultate u toj zemlji.
– Grupa je zaključila da će prekinuti svoje operacije u Austriji jer ne predviđa da će austrijsko tržište dostići odgovarajući nivo povrata – navedeno je u regulatornoj prijavi početkom ove nedelje, preneo je Rojters.
Vlasnik brendova „Pepko”, „Paunlend” i „Dilz”, koji je kotiran na Varšavskoj berzi i koji je na kraju decembra prošle godine imao ukupno 4.832 prodavnice, ušao je na austrijsko tržište u septembru 2021. i ima 73 prodavnice u zemlji. Međutim, u kompaniji već neko vreme naglašavaju da trgovački uslovi nastavljaju da budu izazovni na evropskom tržištu.
Mediji podsećaju da je „Pepko” sredinom 2023. najavio da će usporiti svoj program otvaranja prodavnica kako bi se usredsredio na obnovu profitabilnosti, ali da i dalje planira otvaranje najmanje 400 novih trgovina u 2023/24.
Kompanija sada navodi da će izlazak iz Austrije poboljšati novčani tok grupe i osnovnu profitabilnost u ovoj godini i da će im to omogućiti da se okrenu drugim tržištima gde mogu da očekuju veće zarade, preneo je portal „Indeks”.
Istovremeno su dodali da ta odluka ne utiče na njihovu postojeću strategiju rasta u zapadnoj Evropi ni na poslovne poteze u drugim zemljama u kojima posluju.
Podsetimo, ovaj maloprodajni lanac odeće i opreme za kuću u Srbiji posluje od kraja 2020. i danas ima više od 100 prodavnica.
U našoj zemlji prva trgovina počela je da radi odmah nakon ulaska kompanije i na italijansko tržite. Ovaj brend nastao je u Poljskoj 1999. godine i od tada privlači veliko interesovanje kupaca zbog povoljnih cena robe, tako da je širio svoje poslovanje u centralnoj i istočnoj Evropi.
Poseduje radnje i u Češkoj, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Bugarskoj.
Nemački sindikat pozvao je zaposlene u Lufthanzi na štrajk zbog malih plata
Preuzmite android aplikaciju.