Почетна > Бизнис
Бизнис

Пале све понуде за словеначки Адриа Ервејз

Словеначко Министарство привредног развоја и технологије одбило је неколико понуда авио-превозника за оснивање нове националне авио-компаније.
Фото: Unsplash/artturijalli

Према писању портала Сиера5, разговарало се са компанијом Ер Доломити која је у власништву Луфтханзе, нискотарифним авио-превозником Визером, словеначким карго превозником Солинером и француским Валџетом, преноси портал Exyuaviation.

Недавно је и један авио-превозник са Блиског истока такође изразио интересовање за оснивање новог словеначког националног-превозника.

„Сви ови састанци били су информативне и репрезентативне природе, тако да не могу изазвати никакве финансијске последице по Министарство или државу Словенију“, саопштено је из Министарства.

„Примали смо понуде и предлоге током прошле године и прве половине ове, тик пре словеначког председавања Већем ЕУ, као и током првих месеци председавања. Размотрили смо све поднете пријаве и одговорили на њих. Биле су веома различите, по планираној мрежи дестинација, броју летова за сваку дестинацију, као и по типовима летелица за ту нову авио-компанију“, додали су.

Министарство наводи како није прихватило ни једну понуду.

„И даље тражимо најбоље решење које би покрило потребе словеначких путника, као и захтеве Европске комисије при оснивању новог авио-превозника, јер ће морати да се укључе приватни инвеститори, примени одрживи пословни модел итд“, наводе из Министарства.

Верује се да је и Кроација ерлајнс такође поднела понуду за оснивање базе у словеначкој престоници.

Разговори о побољшању повезаности земље такође су одржани са представницима пољске авио-компаније ЛОТ, Ер Србијом, као и некадашњим председником и извршним директором Етихад групе Џејмсом Хоганом, који данас води консултантску компанију, пише портал.

Потпредседник словеначке Владе и министар привредног развоја и технологије Здравко Почивалшек рекао је у августу да Влада још увек тражи начин да попуни празнину насталу пропашћу Адрија ервејза у септембру 2019. године.

„Ако хоћемо да Словенија буде боље повезана, мораћемо да урадимо нешто у овом сектору и нађемо начин да даље напредујемо, у сарадњи са приватним акционаром. Тренутно, немамо националног авио-превозника, а ваздушни саобраћај јако је погођен пандемијом“, казао је Почивалшек.

Rusija dala dozvole za prelet, kompanije u SAD traže više

 

Преузмите андроид апликацију.