Početna > Biznis
Biznis

Novi maloprodajni lanac na Balkanu

Turski maloprodajni lanac Flo planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje regiona Balkana.
Foto: Unsplash/Glenn Carstens-Peters

Ovu tursku kompaniju za proizvodnju i prodaju obuće osnovao je Ahmet Zilan 1960. godine kao malu obućarsku radionicu.

FLO je danas kompanija s međunarodnom reputacijom koja aktivno radi na širenju maloprodajne mreže.

Za razliku od skromnih početaka, FLO u ovom trenutku zapošljava više od deset hiljada ljudi i godišnje proda više od 55 miliona pari cipela.

Prepoznatljivi su po ponudi velikog broja tradicionalne i aktivne obuće za muškarce, žene i decu, piše portal franchising.rs.

Kompanija je za sada snažno prisutna u Istočnoj Evropi, na Bliskom istoku i u Africi i ima 650 prodavnica u gotovo 25 zemalja.

U 17 zemalja prisutna je kao franšiza. Nedavno su pokrenuli poslovanje u Makedoniji i Crnoj Gori, a krajem 2021. godine najavljen je i dalji prodor na tržište Srbije.

Prema poslednjim informacijama, kompanija planira da do 2023.  godine učetvorosturči broj franšiznih prodavnica, odnosno, udvostruči broj zemalja u kojima posluje.

Ostale bi jeftina radna obuća – da nije bilo muzike

Za pokretanje franšizne prodavnice obuće pod ovim brendom potreban je prostor od najmanje 600 kvadratnih metara.

Lokal bi trebalo da bude smešten na premijum lokaciji kao što su tržni centri ili prometne ulice.

U portfoliju Flo ima i sopstvene brendove cipela kao što su Kinetix,Dockers by Gerli, Polaris, Butigo i Mercedes, kao i poznate licencirane marke Lumberjack i Nine West.

OTP Grupa preuzima tri portala za kupovinu nekretnina u Mađarskoj

 

Preuzmite android aplikaciju.