Pored aktuelne kampanje „Novi Sad – Harmonija koja inspiriše i budi sva čula!“, koja traje od maja meseca na društvenim mrežama Facebook i Instagram, Turistička organizacija Grada Novog Sada u avgustu je pokrenula novu kampanju na „Tripadvisor„.
Pomenuta kampanja na najvećoj svetskoj platformi za putovanja,“Tripadvisor“ -u, trajaće tri meseca i obuhvatiće promociju turističke ponude i atrakcija našeg grada, turistima iz Rusije, Nemačke i Hrvatske.
„Tripadvisor“ je najznačajnija platforma pomoću koje turisti istražuju nove destinacije, dobijaju korisne savete i smernice i rezervišu svoje putovanje.
Sa više od 934 miliona recenzija o 8 miliona turističkih lokaliteta i preduzeća, ova platforma olakšava planiranje putovanja.
Prisutna je na 43 tržišta i 22 jezika, te je i zbog toga izuzetno važna za promociju turističke ponude Novog Sada.
Preuzmite android aplikaciju.