Поред актуелне кампање „Нови Сад – Хармонија која инспирише и буди сва чула!“, која траје од маја месеца на друштвеним мрежама Facebook и Instagram, Туристичка организација Града Новог Сада у августу је покренула нову кампању на „Tripadvisor„.
Поменута кампања на највећој светској платформи за путовања,“Tripadvisor“ -у, трајаће три месеца и обухватиће промоцију туристичке понуде и атракција нашег града, туристима из Русије, Немачке и Хрватске.
„Tripadvisor“ је најзначајнија платформа помоћу које туристи истражују нове дестинације, добијају корисне савете и смернице и резервишу своје путовање.
Са више од 934 милиона рецензија о 8 милиона туристичких локалитета и предузећа, ова платформа олакшава планирање путовања.
Присутна је на 43 тржишта и 22 језика, те је и због тога изузетно важна за промоцију туристичке понуде Новог Сада.
Преузмите андроид апликацију.