Početna > Biznis
Biznis

Nokia promenila logotip

Možda je izgledao identično, ali iza zaštitnog znaka aktuelnih Nokia telefona kompanija pod istim imenom ne stoji već duže vreme.
Foto: Unsplash/Nokia

Poslednji model za koji to može da se kaže je Lumia 1020, iz čak 2013. godine.

Nakon neuspele opklade na uspeh Simbijana, mobilni ogranak Nokije iste godine je pripao Majkrosoftu, da bi potom, 2016-te, vođstvo preuzela druga finska kompanija – HMD Global.

Ostatak kompanije nastavio je sa radom u industriji, ali više u onim krupnijim projektima, npr. prodaji mrežne opreme privatnim kompanijama.

Prema rečima aktuelnog direktora Pekka Lundmarka, prošle godine su od toga inkasirali dve milijarde evra, što čini oko 8% ukupne zarade.

Namera je da se u ovoj godini ta brojka duplira. Odsustvo Huaveja na mnogim tržištima širom sveta tome će sigurno doprineti.

U tu svrhu, nadležni smatraju da je neophodan i rebrending, kako bi se samo ime distanciralo od mobilnih telefona.

Za to će, možda, biti dovoljna promena logotipa, prva nakon skoro šest decenija, što je dan pre početka MWC-a u Barseloni i ozvaničeno.

Prepoznatljiva plava boja je nogirana, slova su stanjena i na pojedinim mestima ciljno osakaćena. Nije loše, ali deluje nekako suvišno.

Na tom specifičnom tržištu na kom posluje, veliki igrači zasigurno znaju da jedna Nokia neme veze sa drugom, te eventualna zabuna oko eventualno lošeg telefona teško da bi naškodila imidžu kompanije.

Hjulet Pakard sankcioniše štampače sa tuđim kertridžima

Preuzmite android aplikaciju.