Početna > Biznis
Biznis

Netfliks razmatra uvođenje reklama

Prvi kvartal 2022. godine najpopularnija striming platforma na svetu zaključila je sa 222 miliona pretplatnika širom sveta. Na prvi pogled, impresivan rezultat, međutim, izveštaji koje su zvaničnici prilikom svođenja računa izneli pokazuju nešto drugačiju sliku.
Foto: Unsplash/CardMapr

Po prvi put od 2011. godine, broj naloga je u padu. Preciznije, od početka ove godine, Netfliks je slabiji za čak 200 hiljada korisnika. Nakon saopštenja, vrednost akcija kompanije pala je za 25%.

Neslavna brojka će, prema projekcijama nadležnih, u drugom kvartalu dodatno rasti, a do sredine godine dostići dva miliona. Ovom trendu doprinelo je deljenje jedne lozinke na više domaćinstava (nešto što će kompanija ubuduće postepeno sankcionisati), zatim povlačenje sa ruskog tržišta (gde je oko 700 hiljada korisnika), globalni rast inflacije kao i naravno, sve jača konkurencija (Dizni +, Epl TV, Amazon Prajm).

Nešto se mora preduzeti. Rid Hestings, jedan od direktora kompanije, objavio je da će jedna od kontra-mera biti uvođenje posebnog, nižeg nivoa pretplate. Ona će biti jeftinija u odnosu na trenutnu (12€ mesečno), ali će zato gledaoci morati da trpe izvesnu dozu reklama. Ukratko, iz Netfliksa bi da nanovo izmisle televiziju.

Porasli zahtevi za isporuke ruskog gasa u Evropi

Preuzmite android aplikaciju.