Prijatelji te zovu na planinarenje, drugi objavljuju fotografije svog vikenda na moru na Instagramu.
Prijatelj vodi privatni posao sa dvoje male dece, a ti u pet popodne nisi stigao ni do polovine liste ‘to do‘ i pitate se, kada i kako da postignete sve.
Posao, kućni poslovi, saobraćaj, porodica, druženja sa prijateljima (ko se još seća), rekreacija (povremeno), novi filmovi i serije, knjige…Toliko toga što morate da radite i još više onoga što želite da radite, a dan ima samo 24 sata.
Da li je problem zaista prevelika posvećenost ili je loše upravljanje vremenom?
Kako bismo naučili da bolje upravljate vremenom i samim tim smanjite nivo stresa i napetosti, mirnije spavate i živite zdravije, istražili smo neke navike uspešnih ljudi koji savetuju sledeće:
Prepolovite svoju listu obaveza
Naravno, neke stvari se ne mogu izbeći ili zanemariti, ali budite racionalni u pogledu prioriteta.
Uradite najteže zadatke pre ručka
Imaćete više koncentracije, a i popodne ćete provesti sa osećanjem da ste već nešto postigli.
Pravite više pauza
Nemojte predugo odlagati, već se malo istegnite, pojedite nešto ili meditirajte.
Smanjite projekte na manje zadatke
Čak i mali zadaci kada se urade daju osećaj dostignuća koji sprečava umor, preopterećenost i gubljenje u moru obaveza. Slično prethodnom savetu – radite jedan po jedan zadatak i što manje obavljajte više zadataka.
Ujutru se fokusirajte na sebe i ne proveravajte mejlove čim otvorite oči
Probudite se, družite se sa porodicom ili vežbajte i čitajte novine. Ovo može zahtevati da ustanete malo ranije, ali svi znamo da ko rano rani, dve sreće grabi.
Držite se zdrave ishrane, rekreirajte se i pijte dovoljno vode
Biće potrebno neko vreme pre nego što uhvatite rutinu i vidite rezultate novih navika, ali budite strpljivi jer je rad na sebi je proces.
Preuzmite android aplikaciju.