Srbija ima veliki turistički potencijal, kaže potpredsednik Accor grupe za Istočnu Evropu Frenk Reu i ističe da evropski turisti vole destinacije koje nisu dovoljno poznate i istražene.

Reul je, povodom dolaska jednog od najvećih svetskih lanaca hotela u Srbiju, rekao u razgovoru za Tanjug da je među tim destinacijama svakako Fruška Gora, koja može da privuče još veći broj turista iz Evrope.
„Postoji potencijal za rast turista iz Evrope“, kaže Reul i dodaje da će, s obzirom da su lideri na tržištu u Evropi i imaju veliki broj lojalinih članova odnosno klijentelu, dovesti veliki broj turista u Srbiju i Frušku Goru upravo iz Evrope.
Hotel „Fruške Terme Resort“ postao je potpisivanjem ugovora o franšizi prvi Movenpick hotel u Srbiji, a Reul ističe da je Movenpick premium brend koji omogućava lokalni pristup.
„Jako smo dobri po pitanju hrane i pića i u podizanju kvaliteta usluga. Razvijamo sjajne, nove Movenpick resortove, kao što je ovaj u Vrdniku. Podići ćemo stepen saradnje zajedno sa već postojećim timom ovde, kako bismo hotel doveli na viši nivo ekspertize, pružanja usluga…“, dodao je on.
Smatra da „Fruške Terme Resort“ već ima razvijenu lokalnu klijentelu, a nove turiste očekuje iz zemalja iz okruženja, zatim Nemačke i drugih evropskih zemalja.
Očekuje da će povećati prihode time što će omogućiti bolje iskustvo u pružanju usluga.
Kada je reč o daljem razvoju, Reul kaže da će njihova biti franšiza, kao i da donose ekspertizu.
Što se tiče konkretnog projekta u Vrdniku, „Fruške Terme Resort“, kako navodi Reul, žele da se fokusiraju na to da tu lokaciju dovedu do višeg nivoa, kako bi mogli da nastave da rade na dizajnu i približe je svojim standardima.
„Na taj način ćemo se pozicionirati u odnosu na ono što već imamo. Dovešćemo eksperte i omogućiti viši nivo usluga koje pružamo“, istakao je Reul.
Ugovor o franšizi kojim je hotel „Fruške Terme“ u Vrdniku postao prvi Movenpick hotel u Srbiji, potpisan je sredu, a kao novi hotel sa 201 sobom prve goste dočekaće do kraja godine.
Hotel se nalazi u Vrdniku, na obodu najstarijeg nacionalnog parka, a deo je jedne od najvećih turističkih investicija u Srbiji „Fruške Terme Resort“, koji nudi najveći spa, smeštajni i konferencijski centar u zemlji.
Gosti će moći da uživaju u dva restorana
Hotel je okružen bogatim zelenilom i prirodom i predstavlja idealno mesto za odmor.
Movenpick Fruške Terme Resort nagrađen je kao „Najbolja investicija u oblasti turizma u Srbiji u 2019. godini“ i nudi površinu od više od 30.000 kvadratnih metara.
Preuzmite android aplikaciju.