Почетна > Живот и стил
Живот и стил

Нећете веровати шта све неки људи краду из хотелских соба: Један хотелијер је чак пријавио да му је нестао клавир

У неким земљама гости хотела суочавали су се са казном затвора због глупавих крађа пешкира.
Фото: Pexels/Engin Akyurt

Већина хотела жели да се, док одседате код њих, осећате што удобније. Од бесплатних оловака до сапуна и шампона, собе су пуне лепих ситница како би ваш боравак био још пријатнији.

Можда ћете доћи у искушење да неке од ових ствари понесете са собом. Одређене ствари, попут бесплатног шампона, добијате и слободно их можете спаковати у свој кофер. Остали предмети припадају хотелу, ако вас ухвате у крађи, очекујте казну.

Шта можете понети из хотелске собе?

Све што је бесплатно можете узети бесплатно. То укључује мале боце шампона, регенератора, лосиона за тело, кафу, шећер, слаткиш…Папуче ће бити бачене након што одете, па је у реду ако их желите да их понесете са собом. Прибор за писма, оловке, папир за белешке, разгледнице су такође вама на дар, а будући да носе њихов лого, хотели их сматрају бесплатном рекламом.

Гости често носе пешкире, фенове за косу, јастуке и ћебад, а они маштовитији и храбрији и радио апарате, скидају сатове са зидова, слике, даљинске управљаче за телевизоре — чак и Библију.

Међутим, сви ови предмети припадају хотелу и намењени су да остану тамо и након вас.

Бадемантиле треба оставити у соби јер се они перу након што сте их ви носили. Ретки су хотели у којима гостује богата клијентела који огртаче са својим логом поклањају госту ако их гост жели.

Ако сте у недоумици да ли је нешто бесплатно и имате ли право да се послужите – можете назвати рецепцију и сазнати.

Остали предмети који се обично краду из хотела

Гости ће често мазнути шољице које долазе уз доручак уз образложење да желе да заврше своју кафу. У стварности су шољице заиста популарне, па свакодневно нестају упркос томе што су сличне доступне у сувенирницама недалеко од хотела и може их купити за сићу.

Последице крађе у хотелу

Ако узмете нешто из своје хотелске собе, можете очекивати додатан трошак на свом рачуну. Огртачи и пешкири се толико често краду да многи хотели сад наводе цену на вешалици, те ће аутоматски теретити кредитну картицу коју имају у евиденцији за додатне трошкове ако нешто нестане.

Robert Thrailkill, генерални директор Conrada Miami-ја, једном је рекао: Ако гост ужива у нечему толико да то пожели да понесе са собом, може то учинити ако је спреман да плати. Гостима дајемо могућност куповине одређених ствари попут постељине, фротира, бадемантила.

У неким земљама гости хотела суочавали су се са казном затвора због глупавих крађа, попут пешкира. Најбоље је бити опрезан и питати рецепцију ако нисте сигурни да ли је нешто бесплатно – посебно када путујете у страну земљу и нисте упознати са законима земље.

Најсмешније крађе

Један хотелијер из Италије је рекао: „Када сам прошао кроз предворје, приметио сам да нешто недостаје, а убрзо након тога сам сазнао да су тројица непознатих мушкараца у комбинезонима однела клавир из мог хотела и наравно више никада се није појавио.

Управа једног одмаралишта на Малдивима рекла је да купују нове цветне аранжмане неколико пута недељно како би заменили недостајуће.

А у једном хотелу у Француској, гост је ухваћен како покушава да украде пуњену вепрову главу. Касније је добио на поклон овај трофеј – пријатељи су купили драгоцени комад из хотела и поклонили му га као свадбени поклон.

Како собу код куће претворити у апартман?

Ако желите да понесете нешто са собом, многи хотели имају онлине продавнице, идеалне за свакога ко је сањао о трансформацији своје спаваће собе у хотелски апартман. На тим страницама можете купити све своје омиљене ствари из хотела, од њихових пешкира и прекривача до лампи, тушева и кревета. Тако можете себи приуштити привид луксуза и код куће, а најбоље од свега је што не морате мислити да ли сте прекршили закон и хоћете ли моћи то стрпати у кофер.

Истраживање на више од 1.000 хотелијера открило је неке од најчешћих ствари које нестају након одјаве госта из хотела.

Већина хотела је пријавила да су се гости искрали са пешкирима, док је 65 одсто изјавило да су нестали баде мантили, а 49 одсто је приметило да су остали без вешалица за капуте.

Иако вам особље можда неће ништа рећи директно у лице, то би могло имати негативне последице за будуће резервације.

Вероватно ћете бити стављени на црну листу због даљих резервација.

Koliko traje patnja nakon raskida? Evo šta kažu stručnjaci

Преузмите андроид апликацију.