Kompanija Meta ažurirala je pravila korišćenja kako bi zabranila upotrebu svojih AI alata u reklamnim kampanjama koje su povezane sa izborima, politikom i društvenim pitanjima, saopštio je portparol firme iz kalifornijskog Menlo Parka.
Ograničenja vezana za veštačku inteligenciju (AI) će se primenjivati i na reklamne kampanje u nekim drugim oblastima, kao što su finansijske usluge, zdravstvo ili farmaceutska industrija, prenosi Si-En-En (CNN).
„Verujemo da će nam ovaj pristup omogućiti da bolje razumemo moguće rizike i izgradimo prave mere zaštite za korišćenje generativne veštačke inteligencije u oglasima koji se odnose na potencijalno osetljive teme“, ističe se u saopštenju Mete.
Kako prenosi Teh kranč, Meta će od 2024. godine godine zahtevati od oglašivača koji objavljuju reklamu vezanu za politička i društvena pitanja na platformama, kao što su Fejsbuk i Instagram, da saopšte da li je njihova reklama kreirana uz pomoć AI.
Altiparmakov: Srbija ima visoke devizne rezerve da očuva stabilnost kursa
Preuzmite android aplikaciju.