Kompanija „Meta“, u čijem su vlasništvu Instagram i Fejsbuk, saopštila je danas da planira da pooštri mere u vezi sa zaštitom mladih od štetnog sadržaja na društvenim mrežama.
„Redovno se konsultujemo sa stručnjacima za razvoj adolescenata, psihologiju i mentalno zdravlje kako bismo pomogli da naše platforme budu bezbedne i prikladne za mlade ljude, što uključuje poboljšanje našeg razumevanja koje vrste sadržaja mogu biti manje prikladne za tinejdžere“, navodi se u saopštenju kompanije.
Jedna od izmena je ograničenje vidljivosti određenog sadržaja, čak i ukoliko on dolazi od njihovih prijatelja ili ljudi koje prate.
To se, pre svega, odnosi na postove u kojima korisnici pišu o samoubistvu ili je prikazana golotinja.
Pored toga, mladi će biti „zaštićeni“ od postova koji govore o duvanskim proizvodima, oružju, alkoholu, estetskoj hirurgiji i gubitku težine.
Samsung očekuje godišnji pad operativnog profita za 35% u četvrtom kvartalu 2023
Preuzmite android aplikaciju.