Интернет гигант пре две недеље је извршио тзв. ребрендинг, чиме покушава да се ратосиља проблематичне репутације коју је својом друштвеном мрежом током година заслужио.
Тектонска промена у пословању је изостала, па ће по свој прилици и зао глас остати у ваздуху јако дуго. Међутим, један ситан преокрет ипак се догодио. Мета/Фејсбук би могао на суд, али не због уобичајених скандала о злоупотреби корисничких података или свог ђавољег алгоритма.
Овог пута, спорно је ново име компаније.
Како се испоставило, “Мета” већ постоји и припада фирми у Аризони чија је делатност продаја рачунарске опреме, лаптопа и склапање компјутера. Основана је прошлог новембра, а свој назив прогласила је за интелектуалну својину у августу ове године, када већи део јавности није био свестан да ФБ планира промену имена.
Кооснивач Мете, Зак Шут, на Твитеру је шаљиво скренуо пажњу да је име већ заузето (“како би адекватно одразили ко смо и ка чему стремимо, поносан сам да објавим да смо сада Фејсбук“).
Преузмите андроид апликацију.