Почетна > Србија
Србија

Кампања „Ум на друм“ дала сјајне резултате

„Агенција је препознала младе као посебну категорију, посебно угрожену у саобраћају и низ година радимо кампање, користимо различите начине да им приђемо, да их едукујемо, да мењамо и унапређујемо њихове ставове, понашања, ширимо знања везана и важна за безбедност у собраћају“.
Фото: Танјуг/Милош Миливојевић

БЕОГРАД – У саобраћају у Србији у првих седам месеци ове године погинуло је 42 младих, што је 13 мање него у истом периоду прошле године, изјавио је директор Агенције за безбедност саобраћаја Душко Пешић и нагласио да је смањење броја страдалих и резултат бројних едукативних кампања.

Пешић је то рекао за Тањуг на скупу организованим поводом Међународног дана младих, где су млади Београђани, уз забавни део манифестације, имали прилику да на симулатору, уз помоћ „пијаних наочара“ виде како изгледа вожња и какве се грешке праве ако седну за волан у алкохолисаном стању.

 

Преузмите андроид апликацију.