Diskontni lanac „Lidl” u Nemačkoj od oktobra menja asortiman i izbaciće nekoliko proizvoda iz prodaje kako bi bio primer drugim trgovcima.
Istim putem krenuo je i konkurent „Aldi”, a suština je da se poslovanje vodi u pravcu održivosti.
Smatraju da su najviše pogođeni proizvodi poput mleka, mesa i kobasica.
Kako je navedeno, postoji mogućnost da u ponudi neće biti voća i povrća koje se doprema avionima, što je doprinos smanjenju zagađenja.
Lidl je saopštio da će od sledećeg meseca potrošači moći da kupuju samo govedinu treće ili četvrte kategorije, a meso bi i dalje trebalo da stiže iz Nemačke.
Iz ove kompanije su saopštili da će od početka 2024. godine potrošači moći da kupe samo sveže mleko i mleko bez laktoze privatnih robnih marki sa „tipovima proizvodnje 3 i 4”.
U toku godine dugotrajno mleko, a time i celokupni asortiman konzumnog mleka takođe će biti prebačen na viši nivo proizvodnje, kažu iz ove kompanije.
Mleko će takođe stizati isključivo iz Nemačke.
Preuzmite android aplikaciju.