Zbog čega su kupci u Srbiji još uvek nevoljni da koriste samouslužne kase? Jedan potrošač je ispričao svoju priču.
Pošto mi je u komšiluku, redovno kupujem u prodavnici jednog trgovinskog lanca u Braničevskoj ulici u Beogradu.
U prodavnici su bile dve kase i dve kasirke. Odnedavno su uvedeni automati za kupce koji robu plaćaju karticama.
Kad sam prvi put video te automate, kasirka mi je kazala: „Kupci treba da se obuče da za sve što kupe koriste automate.”
Pošto procedura nije baš tako jednostavna, a kupcima je teret da koriste automat, onda kasirka (sada je u prodavnici samo jedna) „skače” sa blagajne do automata i kuca račune, pa se vraća na blagajnu, što ni njoj nije lako.
Smatram da je obaveza svake prodavnice da usluži svakog kupca, a ne da se mi kupci pretvorimo u kasirke trgovinskog lanca.
EU: Potrošnja domaćinstava u 2022. godini porasla za 4,7 odsto međugodišnje
Preuzmite android aplikaciju.