Kupcima novih automobila je presudan faktor u odabiru brend i određeni model za koji su spremni da plate između 13.000 i 20.000 evra. Tokom 2022. godine prodato je 22.785 novih automobila, što je za šest odsto manje u odnosu na prodaju ostvarenu tokom 2021. godine.
Oni navode da je kod nas najprodavaniji brend Škoda. Da odmah zatim slede Toyota, Fiat, Hyundai, Dacia i Kia.
„Za razliku od polovnjaka, u prošloj godini dominantno su se prodavali novi automobili sa benzinskim motorima. Zanimljivo je da je značajno porasla popularnost modela na hibridni pogon. Sve to i još mnogo uvida sa tržišta novih automobila“, navode sa ovog portala.
Kako kažu, kupci novih automobila su se u godini iza nas u najvećem broju odlučivali za benzince. Koji čine čak 59 odsto prodaje u 2022. godini, iza njih sledi dizel sa 20 odsto. Dok sve veće učešće imaju i hibridi, sa čak 17 odsto.
Najčešće naveden razlog ispitanika ovog portala za kupovinu novih vozila jeste da pri kupovi nema potrebe za dodatnim ulaganjem. Dok su za ostale ispitanike presudni razlozi tehnička ispravnost novog automobila, fabričke garancije, veće bezbednosti, kao i lakša kasnija prodaja.
Folksvagen planira da završi prodaju ruskog poslovanja u prvoj polovini 2023.
Preuzmite android aplikaciju.