Iako je 90% korisnika pomislilo na Apple, zahvaljujući rastu od neverovatnih 64% u odnosu na prošlu godinu, na prvo mesto liste najvrednijih brendova ove godine izbila je kompanija Amazon.
Ako ste se pitali koja je to tehnološka kompanija koja se izuzetno dobro snašla tokom pandemije, odgovor je Amazon, čije je poslovanje tokom pandemije stalno raslo. Slede Apple, Gugl, Majkrosoft, Tensent, Fejsbuk, Alibaba, Viza, MekDonalds i Masterkard. Među top 10, najveći rast je ostvarila kompanija Apple sa čak +74%, a slede pomenuti Amazon sa +64%, Tensent sa +60%, Fejsbuk sa +52%, i Gugl sa +42%.
Prema najnovijem izveštaju američke kompanije Kantar koja meri vrednost globalnih brendova, najveći skok u 2021. godinu imaju Tesla (+275%) i TikTok (+158%), a od nama poznatijih Instagram (+100%) i Uni Klo (+88%).
Od proizvođača telefona posle Apple-a, najbolje je plasiran Samsung na 42. mestu, Huavei na 50. mestu i Šaomi na 70. mestu.
Od interesantnih brendova izdvojili bismo kompaniju Nvidia koja je došla na 12. mesto sa vrednošću od 104 milijarde dolara, Koka-kola (16.) sa 87 milijardi, Nike (17.) sa 83 milijarde, Adobe (20.) sa 78 milijardi, Intel na 23. mestu sa 71 milijardom, a odmah iza njega Netfliks sa 800 miliona manje, kompanija koja je toliko porasla tokom pandemije da je krenula da se širi na industriju igara.
Na začelju liste od 100 brendova nalaze se Kolgejt, Spotifaj i Benk of Amerika sa vrednošću oko cifre od 19 milijardi dolara.
Ko dobija bitku u oblasti veštačke inteligencije SAD ili Kina pročitajte ovde.
Preuzmite android aplikaciju.