Компанија Галеника, у партнерству са Филолошким факултетом Универзитета у Београду, организовала је кампању „Моја коза / кожа“, којом се промовише исправно писање и поштовање правописних норми српског језика.
Кампања је организована поводом Међународног дана матерњег језика који се обележава данас, саопштила је фармацеутска компанија.
Кроз пројекат „Моја коза / кожа“ Галеника, уз подршку Филолошког факултета , обраћа се младима како би им скренула пажњу на значај језика и његову исправну употребу.
„Низом визуалних илустрација кроз приказ козе, које смо објавили путем билборда и друштвених мрежа, уз шаљив и модеран наратив који је близак млађој публици, променили смо смисао реченица изостављањем квачица изнад словних карактера. Сугестивне илустрације помажу да се смисао реченица теже разуме“, рекла је менаџер маркетинга у Галеници Јелена Стојановски.
Како се наводи, модерне технологије доносе изазове српском језику и правопису, а један од њих тиче се употребе дијакритичких знакова.
Дијакритички знакови, као обележја од којих зависи изговор неког гласа и који уносе разлику између појединих латиничних слова и речи, важан су део правописа и српског језика.
Они омогућавају да откуцане поруке обезбеде тачност и недвосмисленост, а њихово некоришћење може у потпуности да промени смисао неке речи и изазове забуну.
Декан Филолошког факултета у Београду Ива Драшкић рекла је да ће акција Моја коза / кожа освестити младе да обрате већу пажњу на правопис.
Преузмите андроид апликацију.