Početna > Srbija
Srbija

Kampanja „Na maturu bez automobila“ u Sremskoj Mitrovici

Kampanja „Na maturu bez automobila“ u organizaciji Saveta za bezbednost Grada Sremska Mitrovica i Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije koja je održana u Sremskoj Mitrovici podsetnik je i opomena za sve mlade ljude kada je bezbednost u saobraćaju u pitanju. Mladi Mitrovčani imali su priliku da čuju svedočanstvo osobe koja je preživela saobraćajni udes ali i da dožive simulaciju prevrtanja automobila.Grad Sremska Mitrovica i Agencija za bezbednost saobraćaja ovu kampanju sprovode u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova i Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.
Foto: RTV

Sremska Mitrovica je jedan od 40 gradova u kojima se sprovodi ova kampanja u okviru koje mladi imaju priliku da čuju i ličnu priču osobe koja je preživela saobraćajnu nezgodu usled koje je zadobila teške telesne povrede i trajni invaliditet.

Predavači su govorili o više aspekata vezanih za bezbednost saobraćaja i izdvojili četiri najveće pretnje, a to su: neupotreba sigurnosnog pojasa, zatim konzumacija alkohola i vožnja, upotreba mobilnog telefona i prevelika brzina u vožnji u automobilu. Pored tribine u Gradskoj kući, na Trgu Ćire Milekića bila su postavljena dva simulatora „Kosa ravan“ i „Ražanj“, a maturanti su imali mogućnost da steknu iskustva u situacijama u saobraćaju. Zainteresovani su mogli da isprobaju simulatore čeonog sudara i prevrtanja i da na praktičnom primeru uvide značaj upotrebe pojasa.

Foto: RTV

Grad Sremska Mitrovica i Agencija za bezbednost saobraćaja ovu kampanju sprovode u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova i Ministarstvom prosvete, nauke i tehnološkog razvoja. Osnovni cilj kampanje je da se maturanti podstaknu da na proslave matura ne idu kolima, ali i da budu bezbedni budući vozači i učesnici u saobraćaju. Kampanja „Na maturu bez automobila“ nastala je 2014. godine kada su maturanti vraćajući se sa večeri koju su trebali da pamte kao jednu divnu noć, pod uticajem alkohola doživeli saobraćajnu nezgodu sa smrtnim ishodom, troje njih je tada smrtno stradalo. Cilj kampanje je da se mladi upozore na rizična ponašanja u saobraćaju i na taj način spase što više ljudskih života.

Nova predstava kikindskog teatra

Preuzmite android aplikaciju.