Barselona i kompanija Spotifaj (Spotify) dogovorili su sponzorski ugovor po kom će švedski brend postati partner i zvanični striming partner.
Ime Spotifaj će se naći na dresovima kako muške, tako i ženske ekipe počevši od sezone 2022/23.
Predviđeno je da ugovor traje četiri godine, a Spotifaj će sponzorisati i majice i opremu za trening od iste sezone, ali u trajanju od tri godine.
U znak proslave početka zajedničke saradnje, doneta je odluka i o promeni imena stadiona u „Spotifaj Kamp Nou“.
Ostalo je da se samo ugovor i zvanično potpiše što će biti učinjeno na narednoj skupštinskoj sednici kluba 3. aprila.
Glasa se po elektronskoj proceduri, a klub će uskoro izaći u javnost sa svim javnim dokumentima.
Pravo korišćenja imena stadiona počinje od jula 2022. godine i nastaviće se tokom renoviranja Nou Kampa.
„Ponosni smo što možemo da objavimo početak saradnje sa svetski priznatom organizacijom kao što je Spotifaj. Ovo partnerstvo će nam dozvoliti da nasatvimo da približavamo klub navijačima i da učinimo da se osećaju kao deo porodice Barselone kroz različita i jedinstvena iskustva“, izjavio je između ostalog prvi čovek Barselone, predsednik Đoan Laporta.
Čelsi zbog Abramoviča pred praznim tribinama u Ligi šampiona
Preuzmite android aplikaciju.