Gradski prevoznik angažuje privatne firme da kontrolišu putnike i popunjenosti autobusa, a procenjeno je da će te usluge koštati 9,5 miliona dinara.
Upravo na taj iznos će biti zaključen ugovor, budući da, kako je objašnjeno, nije moguće precizno utvrditi obim posla. Firma kojoj na 12 meseci bude poverena kontrola mora imati najmanje 30 zaposlenih, s tim da je plaćanje predviđeno nakon obavljenog posla, u skladu s potrebama i po nalogu naručioca – Javnog gradskog saobraćajnog preduzeća „Novi Sad”.
Kontrole su inače predviđene na gradskim i prigradskim linijama, na unapred definisanim mestima – stajalištima, i to prilikom ulaska i izlaska putnika iz autobusa, kao i u vozilima, na putu između dva stajališta.
Kontrolori će biti angažovani sukcesivno, u skladu sa zahtevima nadležnih u JGSP-u, svakog dana uključujući subotu i nedelju, kao i praznike, u periodu od 5 do 1 čas posle ponoći.
Osim što će proveravati da li putnici imaju karte, kontrolori će prikupljati i podatke poput broja putnika koji ulaze i izlaze iz autobusa na određenom stajalištu, kao i njihov broj u vozilu, na putu između dva stajališta.
Kako je u tenderskoj dokumentaciji objašnjeno, ugovor o javnoj nabavci prestaje da važi ukoliko usluge, vrednosti 9,5 miliona dinara, budu realizovane pre isteka roka od 12 meseci. Osim toga, ako posao ne bude realizovan do ukupne dogovorene vrednosti, u periodu važenja potpisanog dokumenta, ponuđač nema pravo da traži ispunjenje ugovora.
Praksa da za takozvane usluge iz delatnosti javna preduzeća angažuju privatne firme nije novina, te „Čistoća” i „Vodovod” već nekoliko godina upošljavaju radnike preko agnecija, zbog kako je svojevremeno objašnjeno, zabrane zapošljavanja.
Ponude na tender gradskog prevoznika podnose se do 17. februara, a nakon toga rukovodstvo tog preduzeća će doneti odluku o dodeli ugovora ili pak obustavi postupka.
Od Novog Sada do Beograda brzom prugom za manje od 30 minuta (VIDEO)
Preuzmite android aplikaciju.