Градски превозник ангажује приватне фирме да контролишу путнике и попуњености аутобуса, а процењено је да ће те услуге коштати 9,5 милиона динара.
Управо на тај износ ће бити закључен уговор, будући да, како је објашњено, није могуће прецизно утврдити обим посла. Фирма којој на 12 месеци буде поверена контрола мора имати најмање 30 запослених, с тим да је плаћање предвиђено након обављеног посла, у складу с потребама и по налогу наручиоца – Јавног градског саобраћајног предузећа „Нови Сад”.
Контроле су иначе предвиђене на градским и приградским линијама, на унапред дефинисаним местима – стајалиштима, и то приликом уласка и изласка путника из аутобуса, као и у возилима, на путу између два стајалишта.
Контролори ће бити ангажовани сукцесивно, у складу са захтевима надлежних у ЈГСП-у, сваког дана укључујући суботу и недељу, као и празнике, у периоду од 5 до 1 час после поноћи.
Осим што ће проверавати да ли путници имају карте, контролори ће прикупљати и податке попут броја путника који улазе и излазе из аутобуса на одређеном стајалишту, као и њихов број у возилу, на путу између два стајалишта.
Како је у тендерској документацији објашњено, уговор о јавној набавци престаје да важи уколико услуге, вредности 9,5 милиона динара, буду реализоване пре истека рока од 12 месеци. Осим тога, ако посао не буде реализован до укупне договорене вредности, у периоду важења потписаног документа, понуђач нема право да тражи испуњење уговора.
Пракса да за такозване услуге из делатности јавна предузећа ангажују приватне фирме није новина, те „Чистоћа” и „Водовод” већ неколико година упошљавају раднике преко агнеција, због како је својевремено објашњено, забране запошљавања.
Понуде на тендер градског превозника подносе се до 17. фебруара, а након тога руководство тог предузећа ће донети одлуку о додели уговора или пак обустави поступка.
Od Novog Sada do Beograda brzom prugom za manje od 30 minuta (VIDEO)
Преузмите андроид апликацију.