Početna > Biznis
Biznis

Građane EU najviše brine kako da plate račune

Polovina potrošača u EU brine da li će moći da plati svoje račune, a velika većina (čak 71 odsto) preduzela je sve mere kako bi smanjila potrošnju električne energije kod kuće.
Foto: Pixabay/bru-no

Uz egzistencijalne probleme većina ispitanika se izjasnila da je zabrinuta i za bezbednost na internetu. Ovo su podaci najnovijeg istraživanja potrošačkih navika u EU, Islandu i Norveškoj za 2023. godinu.

Prema ovom izveštaju, 48 odsto ispitanika je izjavilo da je zabrinuto da li će biti u mogućnosti da plati mesečne račune, uključujući kredite i prevoz do posla.

Više od trećine je izjavilo da je novac uštedelo, a jedan od deset je primetio da mu je zbog povećanja kamata povećana i rata kredita.

Kada je reč o računima, više od polovine ispitanika izjavilo je da su kao odgovor na poskupljenje struje promenili navike, bilo da je reč o štednji kod kuće, korišćenjem javnih subvencija za mere energetske efikasnosti ili promenom prevoza.

Iako se većina izjašnjava da se slaže sa akcijama koje se sprovode u borbi protiv klimatskih promena, većina ipak nije spremna da se odrekne nekih stvari.

Gotovo polovina potrošača je izjavila da na njihove odluke o kupovini uopšte nije uticala briga o životnoj sredini. To se posebno odnosi na kupovinu automobila.

Potrošači su u godini za nama izgleda imali i mnogo problema prilikom onlajn kupovine, zbog čega je bezbednost na internetu nešto o čemu brinu u 2023. godini.

Kako prodaja e-trgovine raste iz godine u godinu, istraživanja pokazuju da je sve više primera nepoštene poslovne prakse i kršenja prava potrošača.

Britanska vlada naložila mere za bolje snabdevanje supermarketa

Preuzmite android aplikaciju.