Polovina potrošača u EU brine da li će moći da plati svoje račune, a velika većina (čak 71 odsto) preduzela je sve mere kako bi smanjila potrošnju električne energije kod kuće.
Uz egzistencijalne probleme većina ispitanika se izjasnila da je zabrinuta i za bezbednost na internetu. Ovo su podaci najnovijeg istraživanja potrošačkih navika u EU, Islandu i Norveškoj za 2023. godinu.
Prema ovom izveštaju, 48 odsto ispitanika je izjavilo da je zabrinuto da li će biti u mogućnosti da plati mesečne račune, uključujući kredite i prevoz do posla.
Više od trećine je izjavilo da je novac uštedelo, a jedan od deset je primetio da mu je zbog povećanja kamata povećana i rata kredita.
Kada je reč o računima, više od polovine ispitanika izjavilo je da su kao odgovor na poskupljenje struje promenili navike, bilo da je reč o štednji kod kuće, korišćenjem javnih subvencija za mere energetske efikasnosti ili promenom prevoza.
Iako se većina izjašnjava da se slaže sa akcijama koje se sprovode u borbi protiv klimatskih promena, većina ipak nije spremna da se odrekne nekih stvari.
Gotovo polovina potrošača je izjavila da na njihove odluke o kupovini uopšte nije uticala briga o životnoj sredini. To se posebno odnosi na kupovinu automobila.
Potrošači su u godini za nama izgleda imali i mnogo problema prilikom onlajn kupovine, zbog čega je bezbednost na internetu nešto o čemu brinu u 2023. godini.
Kako prodaja e-trgovine raste iz godine u godinu, istraživanja pokazuju da je sve više primera nepoštene poslovne prakse i kršenja prava potrošača.
Britanska vlada naložila mere za bolje snabdevanje supermarketa
Preuzmite android aplikaciju.