Početna > Biznis
Biznis

Glovo ni za šta u svom poslovanju ne snosi krivicu

Španska kompanija Glovo koja posluje u Srbiji od pre dve i po godine nedavno je preuzela platformu Donesi, a promena vlasništva donela je i nove načine poslovanja. Mnogi korisnici ovog servisa žale se da je usluga spora i skupa, a tvrde i da je ponuda restorana slabija nego ranije. I taman kada su se mnogi navikli da iz toplog doma naručuju hranu, koja im stiže na kućni prag, ispostavilo se da, bar kada je u pitanju ova kompanija, ta lagodnost ima sve veću cenu, piše Euronews.rs.
Foto: PrtSc/Glovo Srbija/YouTube

Poslovanje kompanija za onlajn naručivanje i dostavu hrane doživelo je procvat tokom pandemije, a tržište očigledno raste brže nego što ove firme mogu da isprate, pa je i sve više primedbi na vreme dostave koje nekad traje i po dva sata, piše Euronews.rs.

Mnogi korisnici se žale i da ne mogu da naručuju iz restorana iz kojih su im ranije stizale porudžbine, kao i da se dešava da je hrana u startu skuplja nego u ugostiteljskom objektu, a da se dodatno plaća i dostava. Korisnici su, međutim, najburnije reagovali zbog takse za isporuku po kiši i snegu, koja košta 75 dinara, piše Euronews.rs.

Od kako je Glovo preuzeo Donesi mnogi potrošači se žale na kvalitet usluge. U kompaniji navode da je preuzimanje platforme Donesi bio složen i zahtevan proces i tvrde da „uzimaju u obzir razloge zbog kojih neki korisnici sada izražavaju nezadovoljstvo“.

“Kontinuirano pokušavamo da unapredimo našu platformu i prevaziđemo probleme sa kojima se povremeno susrećemo. Kao i mnoge druge uslužne delatnosti, i industrija dostave se suočava sa nedostatkom radne snage, što povremeno dovodi do nemogućnosti održavanja usluge na najvišem mogućem nivou, na koji su naši korisnici navikli“ kažu u kompaniji Glovo.

Oni tvrde da su prošle nedelje uspeli da isporuče više od 85 odsto porudžbina za manje od 35 minuta, dok im je za dva odsto porudžbina trebalo više od 60 minuta.

Pandemija poremetila tržište rada u Srbiji

 

Preuzmite android aplikaciju.