Почетна > Бизнис
Бизнис

Глово ни за шта у свом пословању не сноси кривицу

Шпанска компанија Глово која послује у Србији од пре две и по године недавно је преузела платформу Донеси, а промена власништва донела је и нове начине пословања. Многи корисници овог сервиса жале се да је услуга спора и скупа, а тврде и да је понуда ресторана слабија него раније. И таман када су се многи навикли да из топлог дома наручују храну, која им стиже на кућни праг, испоставило се да, бар када је у питању ова компанија, та лагодност има све већу цену, пише Euronews.rs.
Фото: PrtSc/Glovo Srbija/YouTube

Пословање компанија за онлајн наручивање и доставу хране доживело је процват током пандемије, а тржиште очигледно расте брже него што ове фирме могу да испрате, па је и све више примедби на време доставе које некад траје и по два сата, пише Euronews.rs.

Многи корисници се жале и да не могу да наручују из ресторана из којих су им раније стизале поруџбине, као и да се дешава да је храна у старту скупља него у угоститељском објекту, а да се додатно плаћа и достава. Корисници су, међутим, најбурније реаговали због таксе за испоруку по киши и снегу, која кошта 75 динара, пише Euronews.rs.

Од како је Глово преузео Донеси многи потрошачи се жале на квалитет услуге. У компанији наводе да је преузимање платформе Донеси био сложен и захтеван процес и тврде да „узимају у обзир разлоге због којих неки корисници сада изражавају незадовољство“.

“Континуирано покушавамо да унапредимо нашу платформу и превазиђемо проблеме са којима се повремено сусрећемо. Као и многе друге услужне делатности, и индустрија доставе се суочава са недостатком радне снаге, што повремено доводи до немогућности одржавања услуге на највишем могућем нивоу, на који су наши корисници навикли“ кажу у компанији Глово.

Они тврде да су прошле недеље успели да испоруче више од 85 одсто поруџбина за мање од 35 минута, док им је за два одсто поруџбина требало више од 60 минута.

Pandemija poremetila tržište rada u Srbiji

 

Преузмите андроид апликацију.