У оквиру самита свих произвођача Ф1 агрегата на Великој награди Аустрије разговарано је о правилима и концепту Формуле 1 у будућности.
Док ће за специфичности правила требати више месеци, шеф Мерцедеса Тото Волф каже да Ф1 чини праву ствар држећи се турбо хибридних агрегата који раде на потпуно одрживом гориву.
Говорећи у понедељак на конференцији ФИА у Монаку, Волф је рекао да постоји консензус да се Ф1 не може вратити на моторе са јаким сагоревањем.
„Дискусија је била – шта радимо у будућности у погледу мотора, јер желимо да смањимо трошкове, па не желимо да поново измишљамо точак“, рекао је.
„Такође, желимо да имамо мотор који је релевантан од 2025. до 2030. године, а не можемо користити старе бензинске главе са вриштећим звуком када сви очекују да ћемо ићи на електрични погон.“
„Дакле, ови мотори ће се и даље напајати горивом. Остајемо са тренутним В6 мотором, али електрична компонента ће се масовно повећати.“
"The better we work, the more innovations we create, the more we can translate them into the road and in the industry, the more we can help in climate change, the more we can contribute to the reduction in carbon emissions, the more relevant we will be."#FIConf21 #PurposeDriven pic.twitter.com/4DLQXCPRTh
— FIA (@fia) July 5, 2021
Тренутне јединице снаге Ф1 имају МГУ-К (претвара топлоту од кочења у електричну енергију и пуни батерију) и МГУ-Х (топлота издувних гасова ствара електричну енергију).
Постоје предлози да Формула 1 напусти МГУ-Х због његове цене и сложености.
То би отворило врата некој другој моћнијој кинетичкој компоненти која ће се користити уз агрегат.
Watch the opening session of the FIA Conference 2021 in Monaco live
5 July 2:30 pm CET https://t.co/Y1EY28LZEw#FIAConf21 pic.twitter.com/rcd5BhhjXy
— FIA (@fia) July 5, 2021