Почетна > Бизнис
Бизнис

Директор Моби Банке се јавно извинуо корисницима

Павел Мацо, председник Извршног одбора Моби банке, упутио је отворено писмо извињења свим корисницима након прекида у раду система Банке почетком недеље.
Фото: PrtSc/Mobi Banka/YouTube

„Жао нам је што смо изневерили ваше поверење које годинама градимо. Након прекида у раду нашег информационог система са којима сте се сусрели почетком ове недеље, желео сам да се лично извиним уколико вам је ова ситуација проузроковала непријатности“, рекао је Мацо.

Директор Моби банке објаснио је да се проблем десио због оптимизације система која је покренута у недељу 31. јула, у току ноћи, а која није била завршена у предвиђеном времену. Уз повећан обим трансакција и активности који су карактеристични за почетак месеца, коришћење апликације, плаћање картицама, као и уплате и исплате на банкоматима нису функционисали.

Мацо је најавио да ће Банка у наредном периоду извршити низ унапређења и свеукупну модернизацију система Банке како би обезбедили квалитет, доступност и поузданост услуга.

„Наведене активности подразумеваће планиране радове и повремену недоступност појединих услуга које ће бити реализоване у периодима смањене активности, током викенда и ноћи. Поучени овим искуством, потрудићемо се да сва наредна унапређења спроведемо што безболније уз правовремено обавештавање, те да неће доћи до оваквих непредвиђених ситуација.

Мацо је нагласио да разуме да је ова ситуација код појединих корисника изазвала бригу, али је нагласио да новац корисника није био угрожен ни у једном тренутку.

„Свесни смо да је овим нарушено ваше поверење које смо годинама градили и будите сигурни да ћемо у наредном периоду дати све од себе да то поверење вратимо“, закључио је председник извршног одбора прве дигиталне банке у Србији.

MMF: Potrošači da štede i snose teret poskupljenja energenata

Преузмите андроид апликацију.