Svetla za maglu su korisna, ali ostavljanje svetla za maglu kada je vidljivost dobra je, pre svega, izraz nedostatka kulture vožnje.
Posebno smetaju zadnja svetla za maglu, koja će smetati vozačima iza vas.
Kada je magla na motornom i priključnom vozilu, moraju biti uključena kratka svetla za osvetljavanje kolovoza, ili svetla za maglu, ili oba svetla istovremeno.
Takođe, zadnja svetla za maglu na motornim vozilima ili prikolici mogu da se koriste samo u magli iu slučaju smanjene vidljivosti.
Svetla za maglu na prednjem delu vozila mogu biti bele ili žute, a crvene na zadnjem delu. Dakle, jasno je navedeno da se ova svetla mogu koristiti u slučaju smanjene vidljivosti.
Kako se definiše smanjena vidljivost?
Smanjena vidljivost postoji ako zbog nepovoljnih atmosferskih ili drugih uslova (magla, sneg, kiša, prašina, dim i sl.) vozač ne može jasno da vidi druge učesnike u saobraćaju ili putokaz na udaljenosti od najmanje 200 metara na putu van naselja, odnosno od najmanje 100 metara u naselju.
Dakle, u slučaju smanjene vidljivosti ili magle, možete uključiti svetla za maglu.
U Nemačkoj je malo drugačije, pa, na primer, možete da upalite zadnje svetlo za maglu samo ako vidljivost padne ispod 50 metara, a to uključuje samo maglu – ne kišu i sneg.
Preuzmite android aplikaciju.