Količina novca koji Konzervativna i Laburistička partija u Britaniji koriste na platformama Fejsbuk i Instagram povećana je više od 10 puta od početka 2023. godine, prenosi Skaj njuz.
Očekuje se da se ulaganja povećaju za dodatnih 80 odsto nakon što su platforme promenile pravlia o “targetiranju“ političkih oglasa, tako da sada više idu u korist dvema najvećim partijama u Britaniji.
Manje stranke su se žalile na promene, pri čemu su Liberalne demokrate saopštile da su pravila za predstojeće izbore napravljena tako da idu u korist konzervativaca kao, kako tvrde, stranke sa najdubljim džepom.
Od svih političkih oglasa na platformama Fejsbuk i Instagram u Britaniji, Konzervativna partija plasirala je 52 odsto njih, Laburistička 45 odsto, a Liberalne demokrate platile za svega 1.6 odsto oglasa, Stranka zelenih 0.5 odsto i Reformistička stranka 0.2 odsto.
Skaj navodi da će korisnici Fejsbuka i Instagrama stariji od 50 godina u budućonsti verovanto videti oglase Konzervativne stranke koji se odnose na ekonomiju, ili poruke Laburista koje se odnose na porast nasilnih napada sa oružjem, dok će mlađi od 40 verovatno videti poruke “direktno“ od premijera Sunaka, ili od Laburista koji govore o onima koji izbegavaju plaćanje poreza.
Kineska kompanija Lenovo predstavila prototip laptopa sa prozirnim ekranom
Preuzmite android aplikaciju.