Почетна > Бизнис
Бизнис

Борба за сваког купца електричног аутомобила

Произвођачи електричних аутомобила осим покушаја да снизе цене возила проналазе и друге начине да се изборе на овом растућем тржишту.
Фото: Pixabay/stux

Тако је „Винфаст”, релативно млада вијетнамска компанија у сектору производње електричних возила, пронашла интересантан начин како да се у све већој конкуренцији приближи својим купцима.

Већ неколико месеци на америчком и канадском тржишту они клијентима нуде финансијске надокнаде у случају да имају проблема са њиховим возилом. Најављују да ће се овај програм наставити и даље јер даје резултате у побољшању пословања.

Како би осигурали задовољство купаца, овај произвођач аутомобила корисницима за мање непријатности (кварове) на новом моделу, заправо једином који се тренутно нуди у САД, нуди надокнаду од 100 долара, док за крупније проблеме који онемогућавају вожњу, власници добијају компензацију од 300 долара. Осим тога, ако поправка траје дуже од три дана, власници ће добити 100 долара за сваки додатни дан док њихов аутомобил остаје у сервису, пренео је „Кар баз”.

Очигледно да се борба за сваког купца електричног возила у свету захуктава.

Према прогнозама, продаја електричних аутомобила ове године ће порасти 35 одсто у односу на прошлу.

Годишњи извештај показао је да је у 2022. широм света продато више од десет милиона возила на електрични погон. Њихов удео на укупном тржишту аутомобила требало би да буде увећан на 18 одсто, наводи се у последњем извештају Међународне агенције за енергетику (ИЕА).

Подаци показују да се већина досадашње продаје електричних аутомобила одвијала у Кини, Европи и САД.

Кина је прошле године била највеће тржиште електричних возила, а њен удео у светској продаји чинио је 60 процената.

SAD i Kina saglasni da odobre duplo veći broj putničkih letova između dve zemlje

Преузмите андроид апликацију.