Почетна > Бизнис
Бизнис

Бизнис хаб Србије у Дубаију наставио са радом

Пословни центар (бизнис хаб) српске привреде у Дубаију наставио је са радом после Светске изложбе Експо Дубаи, која је одржана од 1. октобра до краја марта ове године, изјавио је данас за Тањуг шеф представништва Привредне коморе Србије у Дубаију Марко Селаковић.
фото: Pixabay/kamzyw

Он је рекао да је на то највише утицао наступ наше земље на Експу, који је био најобимније и најуспешније представљање привреде Србије у историји.

„Наставак деловања и рада бизнис хаба Србије у Дубаију је показатељ квалитетног наступа Србије на Експу. То је логичан корак који показује опредељење Србије да целом региону Блиског истока приступи са једне партнерске перспективе“, рекао је Селаковић.

Према његовим речима, Србија је опредељена да радимо заједно на томе да се у што већој мери оснажују наши привредници, успостављају своје пословање како у овом делу свету, тако и у субсахарској Африци и блискоисточној Азији, односно у свим регионима за које су Дубаи и Уједињени Арапски Емирати логиштички и оперативни центар.

У српском бизнис хубу је током трајања светске изложбе, додаје, одржано 200 различитих презентација и специјализованих састанака, где су наше фирме успоставиле партнерства са компанијам, и то не само са Блиског истока, већ и из других региона који гравитирају ка Дубаију као глобалном центру.

„Интересовање српских фирми да покрену пословање у Дубаију је повећано“, каже Селаковић.

Такође, наводи да се током Експа више од 20 компанија из Србије заинтересовало за ово тржиште, као и да су поједине већ започеле пословање.

То су углавном фирме из области иновативних и савремених технологија.

„Заједничко име за све те компаније је иновативност. Србија има шта да понуди у том домену и радује ме велико интересовање компанија из Србије да успоставља своје присуство овде. Бизнис хаб ће им бити од велике помоћи, јер ће пружати различите видове услуга, од регистрација компанија, преко увида у тржиште по вишеструко повољнијим ценама него што то може да се уради на тржишту. То је једна значајна предност коју желимо да остваримо у наредном периоду“, истакао је Селаковић.

Сумирајући утиске, Селаковић истиче да је за шест месеци трајања светске изложбе кроз Дубаји прошло 1.270 привредника који су остварили више од 10.000 пословних контаката са привредницима из више од 120 земаља света.

Такође, каже да је циљ да се и Србија и српско тржисте што више приближе компанијама и институцијама Уједињених Арапских Емирата, Саудијске Арабије и читавог тог региона.

„Надам се већ за неколико дана да ћемо почети разговор о томе, не само да наше фирме долазе овде у Емирате, већ и да једна привредна делегација из УАЕ, у сарадњи са Привредном комором Дубаија, посети Србију и да успостављамо што више сарадњи и партнерства“, рекао је Селаковић.

Kalteneger: Srbija važno tržište u jugoistočnoj Evropi

Преузмите андроид апликацију.