Odluka Ilona Maska da privremeno ograniči koliko objava korisnici Tvitera mogu da pročitaju, mogao bi da potkopa napore nove izvršne direktorke Linde Jakarino da privuče oglašivače, smatraju stručnjaci iz marketinške industrije.
Ograničenja su „veoma loša“ za korisnike i oglašivače koji su već potreseni „haosom“ koji je Mask doneo platformi, rekao je Majk Prulks, direktor istraživanja u istraživačkoj agenciji Forester, prenosi Rojters.
On je naveo da je nedostatak poverenja kod oglašivača postao još veći, dodavši da se to ne može preokrenuti samo na osnovu kredibiliteta nove izvršne direktorke u industriji.
Lu Paskalis, osnivač konsultantske kuće za oglašavanje „AJL Advisoru„, rekao je da je Jakarino „poslednja i najbolja nada“ Maska da spasi prihode od reklama i uopšte vrednost kompanije.
„Ovaj potez signalizira tržištu da Mask nije u stanju da osnaži Jokarino da ga spasi od njega samog“, naveo je Paskalis.
Džasmin Enberg, glavna analitičarka u kompaniji „Insider Inteligence„, ocenila je kao „katastrofalnu“ za biznis najnoviju odluku Ilona Maska.
„Ovo sigurno neće olakšati ubeđivanje oglašivača da se vrate. Već ih je teško vratiti“, rekla je ona.
Vlasnik Tvitera Ilon Mask je 1. jula tvitovao da će ubuduće korisnici sa verifikovanim nalozima moći da pročitaju do 6.000 objava dnevno, neverifikovani nalozi do 600 objava dnevno, a novi neverifikovani nalozi su ograničeni na svega 300 tvitova dnevno.
Tanasković razgovarala s malinarima, uskoro sastanak i sa hladnjačarima
Preuzmite android aplikaciju.