Одлука Илона Маска да привремено ограничи колико објава корисници Твитера могу да прочитају, могао би да поткопа напоре нове извршне директорке Линде Јакарино да привуче оглашиваче, сматрају стручњаци из маркетиншке индустрије.
Ограничења су „веома лоша“ за кориснике и оглашиваче који су већ потресени „хаосом“ који је Маск донео платформи, рекао је Мајк Прулкс, директор истраживања у истраживачкој агенцији Форестер, преноси Ројтерс.
Он је навео да је недостатак поверења код оглашивача постао још већи, додавши да се то не може преокренути само на основу кредибилитета нове извршне директорке у индустрији.
Лу Паскалис, оснивач консултантске куће за оглашавање „AJL Advisoru„, рекао је да је Јакарино „последња и најбоља нада“ Маска да спаси приходе од реклама и уопште вредност компаније.
„Овај потез сигнализира тржишту да Маск није у стању да оснажи Јокарино да га спаси од њега самог“, навео је Паскалис.
Џасмин Енберг, главна аналитичарка у компанији „Insider Inteligence„, оценила је као „катастрофалну“ за бизнис најновију одлуку Илона Маска.
„Ово сигурно неће олакшати убеђивање оглашивача да се врате. Већ их је тешко вратити“, рекла је она.
Власник Твитера Илон Маск је 1. јула твитовао да ће убудуће корисници са верификованим налозима моћи да прочитају до 6.000 објава дневно, неверификовани налози до 600 објава дневно, а нови неверификовани налози су ограничени на свега 300 твитова дневно.
Tanasković razgovarala s malinarima, uskoro sastanak i sa hladnjačarima
Преузмите андроид апликацију.