Platforma za onlajn trgovinu, „Alibaba“ odlučila je da ne objavi iznos prometa koji je ostvaren na ovogodišnjem festivalu kupovine pod nazivom Dan samaca prvi put od kada je započela sa tom akcijom 2009. godine, navodeći samo da su rezultati u skladu sa prošlogodišnjim.
Festival je ove godine završen u petak, a trajao je 11 dana.
Prošle godine za Dan samaca zabeležen je porast prodaje od 8,5 odsto, što je bio najniži procenat povećanja do sada, posle skoka od 26 odsto 2020. godine.
Taj festival je bio jednodnevni događaj pre 2020. godine, preneo je Rojters.
Kineski potrošači ove godine nastavili su da traže relativno ekonomične domaće brendove u odnosu na skuplje proizvode, ukazala je britanska agencija.
Dan samaca je najveći svetski festival onlajn kupovine koji je postao barometar kineske maloprodajne potražnje.
Dan samaca je kineski nezvanični praznik i sezona kupovine koji obeležavaju ljudi koji nisu u vezi.
Preuzmite android aplikaciju.